امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
14 وعده غذایی آسان و مغذی در کمتر 30 دقیقه
#1
14وعده غذایی آسان و مغذی در کمتر 30 دقیقه

وقتی از محل کار به خانه بر می گردید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید تمام شب در آشپزخانه سخت کار کردن است.

غذاهای سریع و رضایت بخش برای خانواده همه را خوشحال نگه خواهد داشت و به شما زمان بیشتری برای لذت بردن از با هم بودن می دهد. این غذاهای آسان و خوشمزه را در این چگونه دنبال کنید.

اسپاگتی

[تصویر:  13908405962.jpg]
این غذای کلاسیک ایتالیایی به راحتی درست شده و افراد خانواده را کاملا سیر می کند. می توانید از پاستای گندم و یا به عنوان غذای فاقد گلوتن از پاستای نشاسته استفاده کنید. پخت ورمیشل تنها 3 دقیقه طول می کشد و نوع گندم آن حدود 6 دقیقه. ماکارونی های رشته ای هم فقط در چند دقیقه پخته می شوند.

ماکارونی و پنیر

[تصویر:  13908400511.jpg]
ماکارونی و پنیر غذای مورد علاقه بچه ها و بزرگترهاست. برای تنوع بیشتر می توانید از پنیر موتزارلا بجای پنیر چدار استفاده کنید. مقداری بروکلی نیز اضافه کنید تا از سبزیجات هم استفاده کرده باشید. پخت این غذا تنها 20 دقیقه به طول می انجامد.

همبرگر

[تصویر:  13908400513.jpg]
همه همبرگر را دوست دارند. همبرگر را با پنیر بپوشانید و با کاهو و گوجه فرنگی آرایش کنید. زمان پخت یک همبرگر به طور متوسط 4 دقیقه خواهد بود می توانید در صورت لزوم 1 دقیقه دیگر نیز به آن اضافه کنید. حواستان به زمان باشد زیرا هنگامی که یک همبرگر نپخته را دوباره سرخ می کنید همبرگر پخته خشک خواهد بود.

تاکو
[تصویر:  13908400512.jpg]

بین نان های تاکو از مرغ، گوشت گاو و یا میگو استفاده کنید و روی آن ها را با سبزیجات و پنیر به عنوان یک وعده غذایی خوشمزه مکزیکی بپوشانید. تنها چیزی که با وجود نان ذرت مکزیکی باید بپزید گوشت است که سرخ کردن آن کمتر از 10 دقیقه طول می کشد. اگر از گوشت چرخ کرده استفاده می کنید در حالیکه آن را سرخ می کنید با یک کاردک آن را جدا جدا کنید و به نان های ذرت مکزیکی خود بمالید سپس کاهو، گوجه فرنگی و پنیر اضافه کنید و در صورت تمایل سس بریزید.

سالاد سرآشپز
[تصویر:  13908401601.jpg]

سالاد سرآشپز. کمی گوشت سرد با پنیر یخ زده بردارید، کمی تخم مرغ نیمرو کنید و سالادی درست کنید که همه خانواده دوست داشته باشند. سالاد سرآشپز معمولا با ژامبون، بوقلمون، مرغ، گوشت گاو کباب شده یا هر ترکیب دیگری درست می شود. خیار، گوجه فرنگی و کاهو نیز از مواد اساسی این سالاد می باشند.

استیر فرای

[تصویر:  13908401602.jpg]
گوشت و سبزیجات دلخواه خود را ترکیب کرده و در ماهی تابه با حرارت بالا سرخ کنید این کار 3 تا 6 دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

کباب مرغ با سیب زمینی پخته و ذرت

[تصویر:  13908401603.jpg]
قبل از گریل کردن با خواباندن سینه مرغ کبابی در سس باربکیو کمی به آن عطر و طعم بدهید. با چنگال در سیب زمینی ها چند سوراخ ایجاد کنید و سپس در مایکروویو قرار دهید. سینه مرغ را به صورت پروانه ای برش دهید تا سرعت سرخ شدن بالا رود. مدت پخت این غذا 20 دقیقه می باشد.

فاجیتا

[تصویر:  13908402361.jpg]
به گوشت و سبزیجات خود ادویه بزنید و غذایی درست کنید که خانواده تان به زودی آن را فراموش نکند. بسته به نوع گوشتی که انتخاب می کنید، پخت مواد اولیه شما باید حدود 10 دقیقه طول بکشد.

پنیر سرخ شده

[تصویر:  13908402362.jpg]
بچه ها عاشق ساندویچ های پنیر سرخ شده هستند. کمی گوجه فرنگی، قارچ، آووکادو، پنیر موتزارلا یا چدار اضافه کنید و مقدار اندکی کره یا مارگرین روی نان بمالید و هر طرف را به مدت 1 دقیقه سرخ کنید.

سوپ مرغ رشته فرنگی

[تصویر:  13908402363.jpg]
مرغ را با کمی حبوبات، سبزیجات و رشته فرنگی در قابلمه بیاندازید و حرارت را روی کم تنظیم کنید وقتی از محل کار به خانه بر می گردید غذا آماده است.

شیش کباب

[تصویر:  13908404591.jpg]

سیخ کباب را به مدت 20 دقیقه در آب بخیسانید قبل از آماده کردن گوشت و سبزیجات. بهترین راه کباب کردن است که 10 دقیقه بیشتر طول نمی کشد. این غذای خوشمزه با برنج کامل می شود.

فلفل دلمه ای شکم پر
[تصویر:  13908404592.jpg]

فلفل دلمه ای را با سبزیجات، گوشت چرخ کرده، سس گوجه فرنگی، برنج و پنیر پر کنید. اگر می خواهید می توانید از گوجه فرنگی و پیاز خرد شده استفاده کنید. فلفل دلمه ای را به مدت 25 دقیقه و با حرارت 350 درجه فارنهایت در سس گوجه فرنگی تفت دهید.

پیتزا

[تصویر:  13908404593.jpg]
خمیر آماده پیتزا بخرید، سس گوجه فرنگی و روغن زیتون اضافه کنید. اجازه دهید بچه ها بخشی از کار را به عهده بگیرند. بسته به نوع خمیر پخت پیتزا با حرارت 350 درجه فارنهایت 15 الی 20 دقیقه طول می کشد.

املت و میوه

[تصویر:  13908405961.jpg]
صبحانه برای شام! هر کس می تواند انتخاب کند که در املت خود چه بریزد اما یک وعده غذایی برای تمام افراد خانواده نیازمند تمرین و تکرار است پس ناامید نشوید. با سرخ کردن سبزیجات و گوشت شروع کنید، در صورت لزوم روغن بیشتری اضافه کنید و در تخم مرغ هم زده خود بریزید. هنگامی که سطح تخم مرغ شروع به حباب زدن و خشک شدن کرد آن را بر گردانید. چند دقیقه آن طرف را نیز سرخ کنید. پنیر اضافه کرده و هم بزنید.


آینده چیزی نیست که انسان به ارث ببرد
بلکه چیزیست که خودمیسازد
پس اندیشه رابه جست وجو ویافتن راه حل چگونه ساختن به کارگیریم...


خدااایا دلم گرفته.......ازخیلی ها.......!!!!؟؟؟؟

پاسخ
 سپاس شده توسط مهسا.م


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  دسر های با کالری ۱۰۰ یا کمتر tabesh 1 109 31-08-2016، 04:39 PM
آخرین ارسال: novinmarketing
  سلامتی؛ ارمغان میوه‌های کمتر شناخته شده افسانه پناهی 0 106 03-03-2014، 09:44 PM
آخرین ارسال: افسانه پناهی
  10 مواد غذایی از بین برنده استرس WiSe 2 154 03-03-2014، 12:24 PM
آخرین ارسال: WiSe
  11 مواد غذایی افزایش دهنده طول عمر WiSe 0 97 02-03-2014، 02:10 PM
آخرین ارسال: WiSe

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان