امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تحقیق تجارت الکترونیک2
#1
تحقیق تجارت الکترونیک 2


تجارت الکترونیک را می توان انجام هرگونه امور تجاری بصورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال­های اخیر رشد چشمگیری داشته است و پیش بینی می­شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیک به هرگونه معامله­ای گفته می­شود که در آن خرید و فروش کالاها یا خدمات از طریق اینترنت صورت می­پذیرد و به صادرات و واردات خدمات منتهی می­شود. همچنین،تجارت الکترونیک سایر جنبه­های فعالیت تجاری مانند خریداری، صورت برداری کالاها،مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابجایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را نیز دربر می­گیرد. بکارگیری فناوری­های ارتباطی و اطلاعاتی در همه ابعاد شرکت­ها و سازمان­ها نفوذ کرده است و بویژه در فعالیت­های بازاریابی شرکت­های تجاری
کاربردهای بسیار وسیعی داشته است. در شرایط رقابتی امروزی شرکت­های تجاری، تجارت به شیوه سنتی دیگر پاسخگوی نیازها نیست و تجارت الکترونیک بعنوان یکی از استراتژی­های بازاریابی شرکت­ها به شدت مطرح گردیده است. شرکت­هایی که در این زمینه کوتاهی نمایند، به زودی از صحنه رقابت حذف خواهند شد. به این دلیل که تجارت الکترونیک فعالیت­های شرکت­ها را تحت تأثیر قرار داده و شرکتی که بطور وسیع­تر از آن بهره­مند باشد، به نوعی مزیت رقابتی دست خواهد یافت.

فهرست مطالب
1- تاریخچه تجارت الکترونیک

2- مزایا و معایب تجارت الکترونیک

3- تجارت الکترونیک در ایران

4- اهمیت تجارت الکترونیک

5- نقش و کاربردهای تجارت الکترونیک در فعالیتهای بازاریابی

5-1- خدمات مشتری
5-2- ترویج محصول
5-3- کاهش زمان
5-4- فروش و توزیع
5-5- اطلاعات
5-6- فعالیتهای ارزشیابی
5-7- فعالیتهای تراکنشی
5-8- سفارشدهی
5-9- طراحی و تولید محصول و خدمات
5-10- قیمت
5-11- تغییر در سهم بازار
5-12- تبلیغات
5-13- خدمات پس از فروش

6- نتیجه­گیری و ارائه پیشنهادها12

برای مشاهده ادامه مطلب لطفاً دانلود کنید ...


فایل‌(های) پیوست شده
.zip   تجارت الکترونیک.zip (اندازه: 200.85 KB / تعداد دفعات دریافت: 5)
« الهی و ربی من لی غیرک »
پاسخ
 سپاس شده توسط مسعود وحید ، نوید خزدوز


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان