امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 3.14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش EXCEL - چگونه توضیحات اضافه كنیم
#1
اگر صفحات كاری خود را با افراد دیگر به اشتراك بگذارید، ممكن است بخواهید هر از چند گاهی توضیحاتی را به داده ها اضافه كنید تا یك شكل بخصوص را توضیح دهید یا درخواست كنید كه تغییر خاصی صورت گیرد. توضیحات در سلول دیده نمی شوند. بلكه مثلث های قرمز رنگ كوچك، سلول هایی كه حاوی توضیحات هستند را نشان می دهند. برای نمایش دادن توضیحات می توانید از اشاره گر ماوس استفاده كنید یا اینكه تمام توضیحات را یكجا نمایش دهید. وقتی كه به مستندات نیاز باشد می توانید توضیحات را به همراه داده های برگه كاری چاپ كنید.

یكی از سلول ها را انتخاب كنید

[تصویر:  74201621582019914171200895015596369115.jpg]
سلولی كه می خواهید توضیحات را به آن اضافه كنید انتخاب كنید.

توضیحات را درج كنید

[تصویر:  25018322441262244687113709623314411717280.jpg]
از منویInsert ، گزینه Comment را انتخاب كنید. یك كادر زرد رنگ در كنار سلولی كه انتخاب كردید ظاهر می شود.

متن توضیحات را تایپ كنید

[تصویر:  10620808919223720215414610112112655417065.jpg]
توضیحات خود را در كادر زرد رنگ تایپ كنید.

خارج از كادر كلیك كنید

[تصویر:  125160401121715537202761631112056181109185.jpg]
وقتی كه كار تایپ به پایان رسید، خارج از كادر توضیحات كلیك كنید. توضیحات محومی شود ولی یك مثلث قرمز رنگ در گوشه بالا و سمت راست سلولی كه در مرحله1 انتخاب كردید، وجود توضیحات را نشان می دهد.

مشاهده كردن توضیحات

[تصویر:  1461021452102142404920022715620622316469572.jpg]
برای مشاهده توضیحات، اشاره‌گر ماوس را روی سلولی كه مثلث قرمز‌رنگ دارد ببرید. به این صورت، توضیحات در یك كادر زردرنگ نمایش داده می‌شوند.

مشاهده كردن تمام توضیحات

[تصویر:  67174246115420324725193612208620313915996.jpg]
برای مشاهده تمام توضیحاتی كه به برگه‌ كاری اضافه شده‌اند، از منوی View، گزینه Comments را انتخاب كنید.

* توجه *
حذف توضیحات

برای حذف یك توضیحات، روی سلول مورد نظر كلیك راست كنید واز منوی حاصله، گزینه Delete Comment را انتخاب كنید.

ویرایش توضیحات

برای ویرایش توضیحات اضافه كردن پاسخ به آن، روی سلول مورد نظر كلیك راست كنید و از منوی حاصله، گزینه Edit Comment را انتخاب كنید. تغییرات مورد نظر را صورت دهید یا پاسخ خود را زیر توضیحات اصلی تایپ كنید. بعد خارج از كادر زرد رنگ توضیحات، كلیك كنید.

چاپ كردن توضیحات

معمولاً توضیحات چاپ نمی شوند. اگر بخواهید آنها را چاپ كنید، از منوی File ، گزینه Page Setup را انتخاب كنید تا كادر محاوره ای Page Setup باز شود. در برگه Sheet ، از لیست Comments ، گزینه مربوط به چاپ كردن را انتخاب كنید و روی Ok كلیك كنید.

پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  آموزش آموزش جامع Excel ستاره.ح 0 113 15-08-2015، 12:55 AM
آخرین ارسال: ستاره.ح
  آموزش EXCEL - فرمت‌دهی یك محدوده بصورت خودكار انجمن مخ ها 1 205 28-08-2013، 12:03 AM
آخرین ارسال: نوید خزدوز
  آموزش EXCEL - چگونه تغییرات را دنبال كنیم انجمن مخ ها 0 125 25-08-2013، 04:37 PM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها
  اموزش EXCEL - ایجاد نمودار با استفاده از Chart Wizardر انجمن مخ ها 0 144 25-08-2013، 04:35 PM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها
  آموزش ExCeL - چگونه نوع نمودار را تغییر دهیم انجمن مخ ها 0 133 25-08-2013، 04:32 PM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها
  آموزش EXCEL - چگونه با عنوان نمودار و محور كار كنیم انجمن مخ ها 0 144 25-08-2013، 04:30 PM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها
  آموزش excel - چگونه داده‌های نمودار را تغییر دهیم انجمن مخ ها 0 166 25-08-2013، 04:27 PM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها
  آموزش EXCeL - چگونه داده‌ها را در سلول وارد و ویرایش كنیم انجمن مخ ها 0 110 25-08-2013، 04:19 PM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان