امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آگهی استخدام استانداری و ادارات دولتی استان اصفهان
#1
استانداری اصفهان به منظور تأمین نیروی انسانی موردنیازدستگاه‌های اجرایی استان ، براساس مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون عمومی‌و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی، ازمحل باقیمانده سهمیه‌های استخدامی‌برنامه چهارم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور و به استناد مجوزهای شماره ۴۹۹۳۵/۲۰۰ مورخ ۱/۱۰/۱۳۸۹ معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و شماره ۱۰۴۹۷۳/۱۴۰۶ مورخ ۲۶/۶/۱۳۸۵ سازمان مدیریت و برنامه ریزی( وقت) ، تعداد۷۲ نفرازافرادواجدشرایط را ازطریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی‌و تخصصی ، انجام مصاحبه و سنجش توانمندیهای فردی و صلاحیت علمی وهمچنین طی مراحل گزینش بصورت پیمانــی برای خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان به شرح زیر استخدام می‌نماید:

الف ) شرایط عمومی استخدام :
۱- داشتن حداقل سن بیست سال تمام و حداکثر چهل سال تمام تا تاریخ ثبت نام(۳۰/۳/۱۳۹۰).
۲-داشتن تابعیت ایران .
۳- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان.
۴- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
۵- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر.
۶- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک همتراز(برای مشاغلی که مدرک همتراز در شرایط احراز آنها پیش بینی شده است).
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند.
۸- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۹- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
تذکر) موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر داوطلب اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داوطلبانه(از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه.
ب) جانبازان جنگ تحمیلی که در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بستری بوده اند، به میزان مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی.
ج) افراد خانواده معظم شهدا، اسرا، مفقودین و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی‌باشند شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال.
د) آزادگان از حداکثر سن فوق الذکر معاف می‌باشند.
ﻫ) افرادی که به صورت غیر رسمی‌و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه، شهرداری‌ها و دستگاه‌هائی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده و واحدهایی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی‌و شرکتهای تحت پوشش آنها که از تاریخ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیر رسمی‌آنها.
و)داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف خود را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق.
۳- نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز:
الف) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۵۰۰۰۰( پنجاه هزار ) ریال به حساب شماره ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران بعنوان حق شرکت در آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی ، مصاحبه و آزمون عملی داوطلبان استخدام ( ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازندو فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند.)
ب) داوطلبان می بایست پس از واریز وجه و اخذ رسید بانکی از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۳۰/۳/۱۳۹۰ لغایت ساعت ۱۴ روز چهار شنبه مورخ ۸/۴/۱۳۹۰ (روزهای اداری) به فرمانداری شهرستان مربوطه مراجعه و با ارائه رسید بانکی ، User name (نام کاربری)و Password (رمز عبور) ورود به برنامه آزمون تحت وب را دریافت و نسبت به انجام مراحل بعدی ثبت نام اقدام نمایند.
تبصره ۱: توصیه اکید می گردد جهت ثبت نام حتی الامکان در روزهای ابتدایی مهلت تعیین شده به سایت‌های اعلام شده در جدول شماره ۱مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
تبصره ۲: با توجه به لزوم استفاده از User name(نام کاربری) و Password(رمز عبور) دریافتی جهت اخذ کارت ورود به جلسه امتحان ، حفظ ونگهداری آنها تا اعلام نهایی نتایج آزمون ضروری می باشد.
ج) مهلت ثبت نام از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۳۰/۳/۱۳۹۰ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۸/۴/۱۳۹۰(درطول مدت شبانه روز)می باشد.
د)داوطلبان پس از مطالعه کامل متن آگهی،به منظور ثبت نام لازم است با مراجعه به سایتهای مشروحه در جدول شماره ۱ با درج Username(نام کاربری)و Password (رمز عبور) وارد برنامه آزمون شده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آزمون اقدام نمایند:
۱/۳- نکات قابل توجه هنگام ثبت نام و تکمیل فرم تحت وب:
الف) هنگام درج شماره ملی و شماره شناسنامه از بکار بردن هرگونه کاراکتر ، فاصله ، خط تیره و . . . اکیداً خودداری گردد.
ب) در فیلدهای مربوط به نام، نام خانوادگی و نام پدر از تایپ تشدید، مد، الف محذوف، همزه بر روی ( ی، و ) و . . . خودداری گردد. همچنین در تایپ اسامی که دو قسمتی هستند آنها را بطور مجزا و با یک فاصله (بلانک) تایپ نمائید.
ج) کلیه گزینه‌های ستاره دار دربرگ ثبت نام درخواست شغل به منزله آن است که ورود اطلاعات آنها الزامی بوده و در صورت عدم تکمیل، ثبت نهایی اطلاعات امکان پذیر نخواهد بود و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
د) جداول کدهای مورد نیاز جهت تکمیل برگ درخواست ثبت نام به شرح زیر می باشد :
جدول شماره ۲ : کد استانهای کشور جدول شماره ۳ : کد شهرستانهای استان اصفهان جدول شماره ۴ : کد مدارک تحصیلی
جدول شماره۵ : کد رشته‌های تحصیلی جدول شماره ۶ : کد شغل مورد تقاضا(عنوان رشته شغلی ، پست سازمانی و محل جغرافیایی خدمت) جدول شماره۷: کد وضعیت ایثارگری
هـ) داوطلبان حتماً باید دقت نمایند که قبل از تائید نهایی اطلاعات، مجاز به ویرایش بوده و پس از آن با تائید نهایی اطلاعات و دریافت کد رهگیری ، امکان ویرایش مجدد میسر نمی باشد و جهت هر گونه تغییر باید با پرداخت وجه مجدد و دریافت Username (نام کاربری) و Password (رمز عبور) ، ثبت نام جدید صورت گرفته و تمام اطلاعات بطور کامل تکمیل گردد.
و) پس از تکمیل برگ ثبت نام درخواست شغل و تائید فرم پیش نمایش آن ، ارسال عکس اسکن شده و تأئید نهایی کد رهگیری بر روی برگ درخواست تائید شده ثبت نام آزمون استخدامی‌درج خواهد شد. ( امضاءو اثر انگشت در فرم مربوطه الزامی است).
۲/۳- مدارک مورد نیاز:
داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول امتحان استخدامی موظف هستند مدارک ذیل را پس از اعلام نتایج که در تاریخ ۱۲/۵/۱۳۹۰از طریق سایت استانداری اعلام می گردد ، به همراه اصل مدارک به محلی که متعاقباً اعلام خواهد شدارائه و رسید دریافت نمایند. کلیه تصاویر مدارک بااصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل می گردد . به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از مهلت مقرر تحویل داده شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارائه شده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.
- - برگ ثبت نام درخواست شغل به همراه اسکن یک قطعه عکس.
- - دوقطعه عکس۴ ×۳جدید، تمام رخ، پشت‌نویسی شده.
- اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی .
- اصل به همراه تصویر کارت ملی (تصویر دو طرف کارت).
- اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه.
- اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (تصویر دو طرف کارت ، ویژه برادران).
- اصل به همراه تصویر پایان طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (رشته‌های اجباری) یا معافیت از آن مطابق ماده یک قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان.
- اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن.
- اصل به همراه تصویر مدارک دال بر معلولیت عادی حسب مورد از اداره کل بهزیستی.
تبصره: قبل از صدور حکم استخدامی اصالت مدرک تحصیلی و گواهی انجام خدمات قانون پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از مراجع ذی ربط استعلام خواهد شدو تطبیق اولیه انجام شده درردیف فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.
- مدارک دال بر ایثارگری ( ایثارگران ، بسیجیان ) ضروری است گواهی خود را از مراجع ذی صلاح (اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) حسب مورد اخذ و همراه با سایر مدارک ارائه نمایند.
ضمناً در متن گواهی ارائه شده توسط خانواده جانباز می بایست جمله«عضو خانواده جانباز از کار افتاده کلی ، غیر قادر به کار» قید شده و به تأیید اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رسیده باشد ضمناً خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید با ارائه تصویرآن می‌توانند ثبت نام نمایند و در غیر این صورت ضروری است گواهی لازم را از بنیاد مزبور اخذ و ارائه نمایند.
۴- زمان ومحل توزیع کارت:
۱/۴- دریافت کارت ورود به جلسه امتحان توانمندیهای عمومی و تخصصی ازساعت ۸ صبح روزشنبه مورخ ۲۵/۴/۱۳۹۰ تا ساعت ۲۴ روزچهار شنبه مورخ ۲۹/۴/۱۳۹۰ با مراجعه به سایتهای معرفی شده امکان پذیر خواهد بود ، لذا به داوطلبان توصیه می گردد در اولین فرصت نسبت به دریافت کارت و برگ راهنمای حوزه امتحانی(کروکی) براساس رشته شغلی ، ویا پست سازمانی اقدام نمایند.
۲/۴- داوطلبین محترم در صورت ایجاداشکال دردریافت کارت ورود به جلسه امتحان می توانند در روز پنجشنبه مورخ۳۰/۴/۱۳۹۰ از ساعت ۸ صبح لغایت۱۳ به ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واقع در خیابان هزار جریب، ساختمان گسترش مراجعه و نسبت به رفع اشکال کارت مربوطه اقدام نمایند.
۳/۴- در صورتیکه ثبت نام داوطلب به هر دلیل ناقص انجام پذیرد کارت ورود به جلسه امتحان صادر نخواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
*زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۳۱/۴/۱۳۹۰رأس ساعت ۹ صبح خواهد بود.
۴/۴- داوطلبان ضمن همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحان و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار بهمراه شماره ملی حداقل یک ساعت قبل از برگزاری امتحان در محل حوزه امتحانی خود حضور داشته باشند.
۵-مواد امتحان آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی :
۱/۵-آزمون توانمندیهای عمومی: شامل زبان و ادبیات فارسی، فرهنگ و معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی، زبان انگلیسی عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی و فناوری اطلاعات که به تعداد ۱۰۰ سوال ۴گزینه ای(بدون اعمال نمره منفی) طراحی خواهد شد.
۲/۵-آزمون تخصصی : شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی ، پست سازمانی مورد درخواست داوطلب خواهد بود.
تبصره: اقلیت‌های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی‌معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.
۶- نحوه اعلام نتایج پذیرفته شدگان امتحان کتبی عمومی و تخصصی :
نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان امتحان کتبی (عمومی و تخصصی ) به تعداد۳برابرظرفیت مورد نیاز در رشته‌های شغلی ، ویا پست سازمانی اعلام شده در روزچهار شنبه مورخ ۱۲/۵/۱۳۹۰ از طریق سایت اینترنتی استانداریSadWWW://ostan-es.ir)به اطلاع عموم خواهد رسید .
نحوه برگزاری مصاحبه ( سنجش توانمندیهای فردی و صلاحیت علمی ) متعاقباً از طریق سایت استانداری اعلام خواهد شد.
۷-تذکرات:
۱/۷- از کل سهمیه استخدامی‌۵ درصد آن برای استخدام ایثارگران در نظر گرفته شده و دستگاه استخدام کننده موظف است در حد سهمیه استخدامی‌تعیین شده به ترتیب نمره اکتسابی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انتخاب نماید.
ضمناً سهمیه استخدامی‌فرزندان شاهد ۲۵ درصد بوده که به استناد بخشنامه شماره ۱۶۶۳۰/۱۸۰۲ مورخ ۹/۲/۸۶ در اختیار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است، لذا چنانچه افراد مذکور بخواهند در آزمون فوق شرکت نمایند در شمول ردیف ۱-۷ تذکرات قرار گرفته و همانند سایر ایثارگران از ۵ درصد سهمیه استخدامی‌در نظر گرفته شده ، برخوردار خواهند بود.
۲/۷- ایثارگران شامل خانواده معظم شهدا، مفقودین، اسراء و همچنین آزادگان و جانبازان و خانواده آنها(خانواده آزادگان تا یکسال پس از آزادی آنها) و نیز رزمندگانی که ۹ماه متوالی و یا ۱۲ ماه متناوب سابقه حضور داوطلبانه در جبهه را داشته باشند در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی(۶۰ درصد) و دارا بودن شرایط مذکور در آگهی با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت مقرر قانونی برخوردارخواهند بود.
۳/۷- بسیجیان که حداقل ۴سال سابقه خدمت عضویت فعال و مستمر در گردانهای عاشوراو یا گردانهای الزهراء(س)راداشته باشند با ارائه گواهی به شرط دارا بودن شرایط مساوی با سایر داوطلبان غیر ایثارگر در اولویت خواهند بود.
۴/۷- معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حدنصاب نمره لازم(۶۰ درصد) از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.
۵/۷- دراجرای دستورالعمل معاونت محترم توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور صددرصد سهمیه آزمون استخدامی مربوط به افراد بومی‌منطقه خواهد بود.
تبصره : داوطلبان غیر بومی مجاز به ثبت نام و شرکت دراین آزمون نخواهندبود.
۶/۷- ضمناً بومی ، به افرادی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی‌های زیر باشند:
الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه ) را در محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل ۳سال از سنوات تحصیلی آنها(اعم ازابتدایی،راهنمایی و دبیرستان )با محل مورد تقاضای استخدامی یکی باشد نیز بومی تلقی میشوند.
تبصره : سکونت داوطلب درمحل جغرافیایی مورد تقاضا، ملاک احتساب اولویت بومی نخواهد بود.
۷/۷- داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضایی و ذی صلاح از خدمت دولتی منع شده باشند.
۸/۷- به مدرک ارائه شده توسط دانشجویان و دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی‌دارند)ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۹/۷- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه‌های دولتی باشند.
۱۰/۷- در هر مرحله از مراحل مربوط به امتحان یا مسابقه و استخدام چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.
۱۱/۷- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته‌شدن در آزمون ( حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه ) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
۱۲/۷- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حدنصاب نمره آزمون عمومی(۶۰درصد کل نمره آزمون) را کسب کرده اند بر اساس بالاترین نمره فضلی آزمون تخصصی انجام خواهد شد.
۱۳/۷- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون عمومی‌، تخصصی، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت و تا قبل از صدور احکام پیمانی پذیرفته شدگان حقی برای آنان ایجاد نخواهد شد.
منبع : وبسایت استانداری استان اصفهان
http://humanresource.ostan-es.ir


ردیف عنوان رشته شغلی ، پست سازمانی طبقه شغلی محل جغرافیایی خدمت و نام دستگاه اجرایی جنسیت تعداد مورد نیاز شرایط احراز براساس طرح طبقه بندی مشاغل مرد زن ۱ کارشناس امور مالی ۵-۴ شهرستان خور و بیابانک( اداره کل جهاد کشاورزی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های مدیریت دولتی ،امور اداری و مدیریت و یا حسابداری وامور مالی ۲ کارشناس امور باغبانی ۵-۴ شهرستان خور وبیابانک (اداره کل جهاد کشاورزی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های زراعت، اصلاح نباتات، آبیاری ویا مهندسی تولیدات گیاهی ۳ کارشناس آبیاری ۵-۴ شهرستان خور وبیابانک (اداره کل جهاد کشاورزی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های آبیاری ، زه کشی، زراعت، اصلاح نباتات ویا مرتع و آبخیزداری ۴ کارشناس بیابان زدایی ۶-۵-۴ شهرستان خور و بیابانک( اداره کل منابع طبیعی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه دکترا ،فوق لیسانس یا لیسانس در رشته‌های مهندسی منابع طبیعی گرایش بیابان زدایی ۵ کارشناس امور حقوقی ۵-۴ شهرستان سمیرم( اداره کل منابع طبیعی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های حقوق ، حقوق قضائی ویاحقوق خصوصی ۶ کارشناس جنگل و مرتع ۶-۵-۴ شهرستان فریدونشهر( اداره کل منابع طبیعی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس یا بالاتر در یکی از رشته‌های مهندسی
منابع طبیعی گرایش مرتع و آبخیزداری ویا جنگل و مرتع
۷ کارشناس امور اوقافی ۵-۴ شهرستان خوروبیابانک( اداره کل اوقاف و امور خیریه) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های
فقه و مبانی حقوق ، حقوق ، حقوق عمومی‌ویاعلوم قضایی
۸ متصدی امور دفتری ۳ شهرستان نایین( اداره کل اوقاف و امور خیریه) * * ۱نفر دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم دررشته مدیریت دولتی، مدیریت برنامه ریزی آموزشی، مدیریت بازرگانی و یا حسابداری ۹ کارشناس امورحقوقی وثبتی ۵-۴ شهرستان گلپایگان( اداره کل اوقاف و امور خیریه) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های
فقه و مبانی حقوق ، حقوق ، حقوق عمومی‌و یا علوم قضایی
۱۰ کاردان پزشکی قانونی ۴-۳ شهرستان فریدونشهر( اداره کل پزشکی قانونی )۱نفر * * ۳نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس و یا گواهینامه فوق دیپلم دریکی ازرشته‌های علوم آزمایشگاهی ، پرستاری، هوشبری ویا اتاق عمل شهرستان نطنز( اداره کل پزشکی قانونی)۱نفر * * شهرستان آران وبیدگل( اداره کل پزشکی قانونی)۱نفر * * ردیف عنوان رشته شغلی ، پست سازمانی طبقه شغلی محل جغرافیایی خدمت و نام دستگاه اجرایی جنسیت تعداد مورد نیاز شرایط احراز براساس طرح طبقه بندی مشاغل مرد زن ۱۱ مسئول امور تربیت بدنی ۵-۴ شهرستان خور وبیابانک( اداره کل تربیت بدنی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های تربیت بدنی ، تربیت بدنی وعلوم ورزشی و یا مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی ۱۲ کارشناس تعاون ۶-۵-۴ شهرستان نائین( اداره کل تعاون)۱نفر * ۴نفر دارا بودن دانشنامه دکترا ، فوق لیسانس یالیسانس در یکی از رشته‌های جمعیت شناسی ،مدیریت دولتی ،جغرا فیا ( برنامه ریزی شهری وروستایی) ویا تعاون و رفاه علوم اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه( اداره کل تعاون)۱نفر * شهرستان فریدونشهر( اداره کل تعاون)۱نفر * شهرستان خوانسار( اداره کل تعاون)۱نفر * ۱۳ کارشناس تعاونیهای کشاورزی ۶-۵-۴ شهرستان فریدن( اداره کل تعاون) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه دکترا ، فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های مهندسی تولیدات دامی‌، مهندسی تولیدات گیاهی ، مهندسی علوم و صنایع غذایی و یا اقتصاد کشاورزی ۱۴ کارشناس خدمات فنی و کشاورزی ۵-۴ شهرستان فریدونشهر( اداره کل تعاون روستایی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های کشاورزی کلیه گرایشها،اقتصاد کشاورزی و یااقتصاد و تعاون روستایی ۱۵ مسئول امور ثبت احوال ۴ شهرستان فریدن( اداره کل ثبت احوال) ۱نفر * ۲نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس در یکی از رشته‌های حقوق، آمار
ویا آمار کاربردی
شهرستان فریدونشهر( اداره کل ثبت احوال)۱نفر * ۱۶ کارشناس امور ثبت احوال ۴ شهرستان فریدن، بخش بوئین ومیاندشت( اداره کل ثبت احوال) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس در یکی از رشته‌های حقوق، آمار
ویا آمار کاربردی
۱۷ کارشناس ثبت ۵-۴ شهرستان فریدونشهر( اداره کل ثبت اسناد و املاک) ۱نفر * ۲نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های حقوق(قضایی ویاخصوصی) شهرستان خور وبیابانک ( اداره کل ثبت اسناد و املاک)۱نفر * ۱۸ کارشناس بهداشت
اماکن دامی‌
۶-۵-۴ شهرستان خور وبیابانک( ادراه کل دامپزشکی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه دکترا ، فوق لیسانس یا لیسانس در یکی ازرشته ‌های علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، علوم آزمایشگاهی و یا دامپزشکی ۱۹ کارشناس آزمایشگاه ۶-۵-۴ شهرستان فریدن( ادراه کل دامپزشکی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه دکترا ، فوق لیسانس یا لیسانس در یکی ازرشته ‌های علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، علوم آزمایشگاهی و یا دامپزشکی ۲۰ کاردان دامپزشکی ۳ شهرستان سمیرم( ادراه کل دامپزشکی)۱نفر * ۳نفر دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در رشته دامپزشکی شهرستان خور و بیابانک( ادراه کل دامپزشکی)۱نفر * شهرستان چادگان( ادراه کل دامپزشکی)۱نفر * ردیف عنوان رشته شغلی ، پست سازمانی طبقه شغلی محل جغرافیایی خدمت و نام دستگاه اجرایی جنسیت تعداد مورد نیاز شرایط احراز براساس طرح طبقه بندی مشاغل مرد زن ۲۱ کارشناس آزمایشگاه ۵ شهرستان اصفهان( دانشگاه اصفهان) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس در رشته مهندسی شیمی‌گرایش بیوتکنولوژی و حداقل یک سال سابقه تجربه در تخمیر و کار با فرمانتور ۲۲ کارشناس آزمایشگاه ۵-۴ شهرستان اصفهان( دانشگاه اصفهان) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس دررشته
فیزیک هسته ای یا مهندسی هسته ای
۲۳ کارپرداز ۴ شهرستان اصفهان( دانشگاه اصفهان) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس دررشته حسابداری ۲۴ مسئول دفتر ۴ شهرستان اصفهان( دانشگاه اصفهان) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس دررشته مدیریت دولتی ۲۵ کارشناس راه
و ابنیه فنی
۵-۴ شهرستان فریدن( اداره کل راه وترابری)۱نفر * ۴نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های
مهندسی عمران کلیه گرایشها
شهرستان سمیرم( اداره کل راه وترابری)۱نفر * شهرستان خور وبیابانک( اداره کل راه وترابری)۱نفر * شهرستان اصفهان ، بخش جرقویه( اداره کل راه وترابری)۱نفر * ۲۶ کارشناس امور هنری ۴ شهرستان نایین( اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس در یکی از رشته‌های هنرهای تجسمی‌، گرافیک ، نقاشی و یا صنایع دستی ۲۷ کارشناس صنایع ۵-۴ شهرستان کاشان( اداره کل صنایع ومعادن)۱نفر * ۲نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های
مهندسی صنایع (کلیه گرایشها)و یامهندسی مکانیک (کلیه گرایشها)
شهرستان نایین( اداره کل صنایع ومعادن)۱نفر * ۲۸ کارشناس فناوری اطلاعات ۵-۴ شهرستان اصفهان( اداره کل صنایع ومعادن) * * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی ازرشته ‌های مهندسی کامپیوتر(کلیه گرایشها) و یا مهندسی IT 29 کارشناس شهرسازی
و معماری
۵-۴ شهرستان خور وبیابانک( اداره کل مسکن وشهرسازی) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های
طراحی و برنامه ریزی شهری و منطقه ای و یا عمران
گرایش عمران وشهرسازی
۳۰ باستان شناس ۵-۴ شهرستان نایین( اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در رشته
باستان شناسی
ردیف عنوان رشته شغلی ، پست سازمانی طبقه شغلی محل جغرافیایی خدمت و نام دستگاه اجرایی

جنسیت تعداد مورد نیاز شرایط احراز براساس طرح طبقه بندی مشاغل مرد زن ۳۱ آرشیتکت ۵-۴ شهرستان خوانسار( اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های مهندسی عمران(مدیریت ساخت ، زلزله ، سازه ، سازه‌های هیدرولیکی ، عمران ، ساختمان ) معماری و یا شهر سازی ۳۲ کارشناس حفاظت ومرمت ۵-۴ شهرستان اصفهان( اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در رشته مرمت احیای بناهای تاریخی ویا معماری ۳۳ کارشناس محیط زیست ۵-۴ شهرستان خوانسار( اداره کل حفاظت محیط زیست)۱نفر * ۲نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس دریکی از رشته ‌های مرتع داری،محیط زیست ،آبخیزداری و یا خاک شناسی شهرستان خور وبیابانک( اداره کل حفاظت محیط زیست)۱نفر * ۳۴ کارشناس بازرگانی ۵-۴ شهرستان خوانسار( اداره کل بازرگانی)۱نفر * ۲نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های مدیریت بازرگانی،علوم اقتصادی، اقتصاد ویا اقتصاد بازرگانی شهرستان شهرضا( اداره کل بازرگانی)۱نفر * ۳۵ کارشناس امور بهزیستی ۵-۴ شهرستان تیران وکرون( اداره کل بهزیستی)۱نفر * ۲نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های روانشناسی، روانشناسی تربیتی، خدمات اجتماعی ، روانشناسی بالینی ، مدیریت توانبخشی ، مددکاری اجتماعی ویا کودکان استثنایی شهرستان نطنز( اداره کل بهزیستی)۱نفر * ۳۶ انباردار فنی و امین اموال ۵-۴ شهرستان فریدونشهر( اداره کل آموزش فنی وحرفه ای) ۱نفر * ۳نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های مدیریت دولتی، علوم اداری ، مدیریت مالی، حسابداری
ویا مدیریت اقتصادی
شهرستان نطنز( اداره کل آموزش فنی وحرفه ای)۱نفر * شهرستان سمیرم( اداره کل آموزش فنی وحرفه ای)۱نفر * ۳۷ کارشناس مشاوره
وراهنمایی شغلی
۵-۴ شهرستان اصفهان، شهر هرند( اداره کل آموزش فنی وحرفه ای)۱نفر * ۲نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های
فنی مرتبط ( مهندسی مکانیک کلیه گرایشها ، مهندسی صنایع کلیه گرایشها ، مهندسی عمران کلیه گرایشها ، مهندسی برق گرایش الکترونیک،قدرت ، مخابرات)
شهرستان سمیرم( اداره کل آموزش فنی وحرفه ای)۱نفر * ۳۸ کارشناس سنجش
و ارزشیابی مهارت
۵-۴ شهرستان نایین( اداره کل آموزش فنی وحرفه ای)۱نفر * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های
علوم تربیتی، سنجش و اندازه گیری و روانسنجی
۳۹ کارشناس امور مالی ۶-۵-۴ شهرستان خور وبیابانک ( ادراه کل بنیاد شهید وامور ایثارگران)۱نفر * ۲نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس یا بالاتر در یکی از رشته‌های
مدیریت مالی ، حسابداری ویا اقتصاد
شهرستان خور وبیابانک( فرمانداری شهرستان خور)۱نفر * ردیف عنوان رشته شغلی ، پست سازمانی طبقه شغلی محل جغرافیایی خدمت و نام دستگاه اجرایی جنسیت تعداد مورد نیاز شرایط احراز براساس طرح طبقه بندی مشاغل مرد زن ۴۰ کارشناس امور فرهنگی ۶-۵-۴ شهرستان خور وبیابانک ( ادراه کل بنیاد شهید وامور ایثارگران) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس یا بالاتر در یکی از رشته‌های الهیات
ومعارف اسلامی‌(تاریخ و تمدن ملل اسلامی) ، علوم سیاسی
وروابط بین الملل ویا علوم اجتماعی
۴۱ کارشناس امور صنایع
و معدن
۵-۴ شهرستان نایین( فرمانداری شهرستان نایین) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های
مهندسی معدن(کلیه گرایشها)، زمین شناسی (کلیه گرایشها)
ویا اکتشاف معدن
شهرستان خور و بیابانک( فرمانداری شهرستان خور) * ۱نفر ۴۲ کارشناس امور سیاسی ۵-۴ شهرستان خور و بیابانک( فرمانداری شهرستان خور) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های ارتباطات علوم اجتماعی ، جغرافیا کلیه گرایشها، علوم سیاسی، روابط سیاسی ، حقوق و یا مدیریت دولتی ۴۳ کارشناس امور
دهیاری‌ها و شوراها
۵-۴ شهرستان نایین بخش مرکزی( فرمانداری شهرستان نایین) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های ارتباطات علوم اجتماعی ، جغرافیا کلیه گرایشها، علوم سیاسی، روابط سیاسی ، حقوق و یا مدیریت دولتی ۴۴ کارشناس فن آوری اطلاعات ۵-۴ شهرستان خور و بیابانک( فرمانداری شهرستان خور) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های کامپیوتر گرایش نرم افزار یا سخت افزار و یا علوم کامپیوتر ۴۵ کارشناس امور شهری وروستایی ۵-۴ شهرستان خور و بیابانک( فرمانداری شهرستان خور) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته ‌های برنامه ریزی علوم اجتماعی ، جغرافیا (کلیه گرایشها)، علوم سیاسی، روابط سیاسی ، حقوق و یا مدیریت دولتی ۴۶ کارشناس راه وساختمان ۵-۴ شهرستان نایین ، بخش انارک( فرمانداری شهرستان نایین) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس دریکی از رشته ‌های
مهندسی عمران(کلیه گرایشها)
۴۷ کارشناس امور حقوقی ۵-۴ شهرستان اصفهان( استانداری) * ۲نفر دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا لیسانس در یکی از رشته‌های حقوق ، حقوق قضایی و یاحقوق خصوصی ردیف عنوان رشته شغلی ، پست سازمانی طبقه شغلی محل جغرافیایی خدمت و نام دستگاه اجرایی جنسیت تعداد مورد نیاز شرایط احراز براساس طرح طبقه بندی مشاغل مرد زن ۴۹ کارشناس جمع آوری آمار ۴ شهرستان اصفهان( استانداری) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس در یکی از رشته‌های آمار ، آمار کاربردی و یا آمار ریاضی ۵۰ کارشناس امور زیر بنایی ۶-۵-۴ شهرستان اصفهان( استانداری) * * ۱نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس یا بالاتر در یکی از رشته‌های علوم اقتصادی ، اقتصاد ، حسابداری و یا مدیریت مالی ۵۱ کارشناس مطالعات
امور ایمنی
۵-۴ شهرستان اصفهان( استانداری) * ۱نفر دارا بودن دانشنامه لیسانس یا بالاتر در یکی از رشته‌های مهندسی عمران(کلیه گرایشها)، راه وساختمان (کلیه گرایشها)
ویا مدیریت پروژه





پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  استخدام بانکدار در بانک پاسارگاد در چندین استان کشور judgment 0 87 15-09-2016، 04:52 PM
آخرین ارسال: judgment
  استخدام سازمان بازرسی کل کشور در مراکز استان ها – خرداد ۹۵ judgment 0 78 05-06-2016، 08:01 PM
آخرین ارسال: judgment
  استخدام 47 نفر در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قزوین سال 94 judgment 0 91 22-01-2016، 09:35 PM
آخرین ارسال: judgment
  استخدام کارشناس روابط عمومی و عمران در دفتر تهران و اصفهان شرکت سامان انرژی judgment 0 79 21-12-2015، 12:05 AM
آخرین ارسال: judgment
  استخدام یک شرکت معتبر ساختمانی جهت تکمیل کادر فنی در چندین استان judgment 0 89 08-12-2015، 12:55 AM
آخرین ارسال: judgment
  استخدام در سازمان بازرسی کل استان فارس سال 94 judgment 0 115 29-10-2015، 09:59 PM
آخرین ارسال: judgment
  اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری اعلام می شود انجمن مخ ها 0 517 20-11-2012، 06:33 PM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها
  آگهی استخدام اصفهان ۲۳ آبان انجمن مخ ها 0 285 14-11-2012، 01:52 AM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها
  آگهی استخدام اصفهان ۲۲ آبان انجمن مخ ها 0 247 14-11-2012، 01:43 AM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها
  نیروی انسانی تحصیل کرده جذب ادارات دولتی می شود انجمن مخ ها 0 265 14-11-2012، 01:26 AM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان