امتیاز موضوع:
  • 75 رأی - میانگین امتیازات: 2.73
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
غذاهای چربی سوز طبیعی
#1
غذاهای چربی سوز به غذاهایی گفته می شود
که عموماً در کاهش سریع وزن موثرند این متد طبیعی گاهاً با مواد شیمیایی
ترکیب شده و محلولها و قرص های لاغری را ایجاد می نمایند که به طور کلی این
داروها برای بدن مضر هستند. در ادامه چندین غذای مهم در کمک به کاهش سریع
وزن معرفی می شوند که با تکرار مصرف آنها در هفته می توان به همراه ورزش و
یک رژیم بدون نان و برنج و سیب زمینی و شیرینی جات (هیدروکربن و شکر) هفته
ای تا ۴ کیلو کاهش وزن داشت.البته ورزش سنگین
باعث افزایش اشتهای شما خواهد شد پس نباید در این دوره ورزش سنگین انجام
داد شاید روزانه یک ساعت پیاده روی تند بهترین ورزش باشد. اما مواد غذایی
مصرفی مهم که در کاهش وزن یاری گرند و نه دشمن!
  • ویتامین C :
این
ویتامین معمولا در میوه جات یافت می شود اما نسخه های متراکم و پر پیمانه
تر آن را می توان در قرص های مولتی ویتامین یافت کرد. عموما از انجا که
میوه جات خود دارای شکر هستند بهتر از در هفته اول ازمصرف میوه خوداری کرد و
از قرص مولتی ویتامین استفاده کرد در هفته اول به بعد مصرف میوه در حد
قابل قبول ضروری است.
  • سیب پوست نکنده :
ماده
ای ژلاتینی در ساختار سلولی سیب موجود است که بسته ای چربی دفن شده در
اندام انسان را جذب می کند مصرف بالای سیب توصیه میشود، سیب افتخار خاصیت
سفیدگری و ضد پوسیدگی دندان را نیز به یدک می کشد.
  • کلسیم :
کلسیم
نقش بالایی در سیری و عدم انبار غذا دارد. مصرف غذا با شیر توصیه می شود
(این عمل ، یک عمل دارویی است و قطعا ممکن است لذت بخش نباشد) ، مصرف ماست
با غذا و یا دوغ می تواند عملکرد جذب غذا را مختل و به شما در کاهش وزن کمک
کند.
  • مصرف بسیار کم آجیل بخصوص پسته و گردو در روز:
این مواد با تولید گرما در بدن آن را به سوخت و ساز وا می دارند.
  • فلفل قرمز :
سبب چربی سوزی تنها ۲۰ دقیقه پس از مصرف آن میشود (مصرف بی رویه و شکم خالی سبب زخم معده می شود)
  • مصرف هل در چای روزانه:
هل خاصیت گرمایی دارد و متابولیسم و سوخت و ساز را افزایش می دهد . البته سیر نیز خاصیت گرمایی دارد .
  • پروتین ها :
یکی
از ویژگی های بزرگ پروتین ها ایجاد سیری سریع در فرد، غیر قابل هضم سریع و
غیر انباری در بدن طوری که فرد تا ساعتها احساس سیری و سنگینی می کند و
بشدت اشتهای خود را از دست میدهد. گوشت قرمز و سفید از مهمترینهای این سبد
هستند.
  • چای سبز
نوشیدن
روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای سبز، مانع از ابتلا به بسیاری از بیماری ها
می‌شود . چای سبز ضد سرطان بوده و در درمان و جلوگیری از بیماری های قلبی
بسیار مفید می باشد . از دیگر مزایای چای سبز حفظ جوانی و تاثیر بسیار آن
در کاهش دهنده وزن می باشد
دوری از آرد
و شکر و همچنین برنج و سیب زمینی شما را به سرعت در مسیر کاهش وزن قرار می
دهد . استفاده ار عسل و روغن ماهی نیز می تواند به شما در هضم غذا و چربی
سوزی کمک نماید .
"don't be"
پاسخ
 سپاس شده توسط Despondent


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  راهکارهای طبیعی و موثر برای تسکین سردرد افسانه پناهی 0 94 07-03-2014، 05:27 PM
آخرین ارسال: افسانه پناهی
  عصاره بومادران، داروی ضد باروری طبیعی بدون عوارض جانبی است افسانه پناهی 0 117 25-01-2014، 11:25 PM
آخرین ارسال: افسانه پناهی
  نسخه ای گیاهی برای کاهش چربی خون M@h$A 0 139 01-09-2013، 07:57 AM
آخرین ارسال: M@h$A
  چربی دارها با این کارها در امان می مانند M@h$A 0 141 01-09-2013، 07:56 AM
آخرین ارسال: M@h$A
  این برنامه چربی سوزی معجزه میکند: سریع و آسان مانکن شوید! انجمن مخ ها 0 598 07-11-2011، 01:08 PM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها
  تاثیر غذاهای چرب در بدن نوید خزدوز 0 512 05-11-2011، 11:44 PM
آخرین ارسال: نوید خزدوز
  9 ماده غذایی چربی‌سوز نوید خزدوز 0 616 22-10-2011، 08:47 PM
آخرین ارسال: نوید خزدوز
  افراد مبتلا به چربی خون بالا،بادام زمینی مصرف کنند نوید خزدوز 0 506 22-10-2011، 08:39 PM
آخرین ارسال: نوید خزدوز

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان