امتیاز موضوع:
  • 32 رأی - میانگین امتیازات: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
9 ماده غذایی چربی‌سوز
#1

[تصویر:  charbiiii.jpg]


9 ماده غذایی چربی‌سوز

اگر نمی‌خواهید رژیم بگیرید اما دوست دارید وزن کم کنید می‌توانید این 9 ماده غذایی را خریداری و یخچال‌تان را با آن پر کنید.

اما فراموش نکنید اینها مواد غذایی جادویی لاغرکننده نیستند بلکه می‌توانید آنها را جایگزین سایر مواد غذایی روزانه‌تان کنید تا کالری کمتری دریافت کنید و وزنتان را پایین بیاورید. اگر می‌خواهید سریع و راحت وزن کم کنید، این فهرست غذایی کمک‌کننده است. 1. آب: آب به طور طبیعی جلوی گرسنگی را می‌گیرد. تحقیقات فراوانی نشان داده نوشیدن آب فراوان به کاهش سریع‌تر وزنتان کمک می‌کند. طبق بررسی‌های محققان آلمانی با خوردن روزانه 481 گرم آب، متابولیسم بدن 30 درصد افزایش می‌یابد. در ضمن نوشیدن آب جلوی گرسنگی را هم می‌گیرد و تا حدی سیرکننده است. 2. چای سبز: به جای اینکه معتاد به مصرف چای سیاه و قهوه به دلیل کافئین بالا شوید، چای سبز بنوشید. تحقیقات نشان داده است، مصرف چای سبز متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و به کاهش وزن کمک می‌کند. این نوشیدنی پرفایده خواص ضدسرطانی دارد و جلوی ناراحتی‌های قلبی‌- عروقی را می‌گیرد. 3. سالاد روز: خوردن سالاد و سبزیجات قبل از غذا، روشی بسیار سالم و لذت‌بخش برای کنترل اشتها و کاهش وزن است.4. شیر: تحقیقات اخیر پژوهشگران نشان داده کلسیم به کاهش وزن کمک می‌کند. البته هنگام خرید لبنیات باید این نکته را مدنظر بگیرید که لبنیات کم‌چرب تهیه کنید. 5. سوپ : سوپ، پیش‌غذا یا عصرانه خوبی است. طبق بررسی‌های پژوهشگران دانشگاه penn state افرادی که به عنوان پیش‌غذا سوپ می‌خورند 100 کالری کمتر در روز مصرف می‌کنند و وزن کم می‌کنند.6. غلات کامل: متخصصان توصیه می‌کنند به جای نان سفید و برنج سفید، فیبر بیشتری مصرف کنید و غلات کامل را در برنامه غذایی خود بگنجانید. غلات کامل احساس سیری را القا می‌کنند. در حالی که غلات تصفیه‌شده حاوی قند بوده و گرسنه می‌کنند. غلات کامل متابولیسم را بهبود می‌بخشد و زمان هضم و جذب مواد غذایی را افزایش می‌دهند. 7. گوشت مرغ: تحقیقات فراوانی نشان داده است مصرف پروتئین بالا می‌تواند به کاهش چربی و افزایش بافت ماهیچه‌ای کمک کند. مصرف 85 گرم گوشت مرغ بدون پوست حاوی 120 کالری، 26 گرم پروتئین و یک گرم چربی است. 8. میوه و سبزیجات تازه: فیبرهای محلول و غیرمحلول در کنار مصرف آب، می‌تواند به سوختن چربی‌ها کمک کند.9. گریپ فروت: تمامی منابع ویتامین C می‌تواند میزان ترشح انسولین را کاهش دهد و سبب کاهش وزن شود. البته اگر دارو مصرف می‌کنید در رابطه با مصرف همزمان آن با مرکبات با پزشک خود مشورت کنید زیرا گاهی این مواد بر هم تاثیر مضر می‌گذارند.

بيست سال بعد، بابت كارهايي كه نكرده اي بيشتر افسوس مي خوري تا بابت كارهايي كه كرده اي. بنابراين، روحيه تسليم پذيري را كنار بگذار، از حاشيه امنيت بيرون بيا، جستجو كن، بگرد، آرزو كن و كشف كن
.
مارک تواین




پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تغذیه بعد از مسمومیت غذایی افسانه پناهی 0 84 03-03-2014، 09:26 PM
آخرین ارسال: افسانه پناهی
  نسخه ای گیاهی برای کاهش چربی خون M@h$A 0 139 01-09-2013، 07:57 AM
آخرین ارسال: M@h$A
  چربی دارها با این کارها در امان می مانند M@h$A 0 141 01-09-2013، 07:56 AM
آخرین ارسال: M@h$A
  معرفی یک رژیم غذایی ضد سرطان M@h$A 0 139 29-08-2013، 09:28 AM
آخرین ارسال: M@h$A
  این برنامه چربی سوزی معجزه میکند: سریع و آسان مانکن شوید! انجمن مخ ها 0 598 07-11-2011، 01:08 PM
آخرین ارسال: انجمن مخ ها
  غذاهای چربی سوز طبیعی saeed shojaei 0 4,062 28-10-2011، 03:49 PM
آخرین ارسال: saeed shojaei
  10 راه کاهش وزن بدون رژیم غذایی نوید خزدوز 0 1,097 22-10-2011، 08:50 PM
آخرین ارسال: نوید خزدوز
  رژیم غذایی مناسب برای کاهش کلسترول خون نوید خزدوز 0 748 22-10-2011، 08:44 PM
آخرین ارسال: نوید خزدوز
  افراد مبتلا به چربی خون بالا،بادام زمینی مصرف کنند نوید خزدوز 0 506 22-10-2011، 08:39 PM
آخرین ارسال: نوید خزدوز

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان