امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبلیغات ویدیویی و نقش ان در بازاریابی کسب و کار شما
#1
[تصویر:  20-Insightful-And-Actionable-Video-Marke...r-2016.jpg]
مراحل ساخت یک تبلیغات ویدیویی

از آنجایی که در تهیه و تولید تیزرها سرمایه و وقت زیادی هزینه می شود ،لذا باید با بهره گیری از تکنیکها و روشهای مختلف تیزرهایی طراحی و تولید کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند. ساخت تیزر شامل سه مرحله اصلی پیش از تولید، تولید و پس از تولید است. تهیه سناریو یا فیلم نامه، انتخاب بازیگران، فیلمبرداری، صداگذاری، تدوین و … از جمله اقداماتی است که در تولید یک تیزر انجام می شوند.
استراتژی، نوآوری و اجرا سه فاکتور اساسی در موفقیت یک تیزر به شمار می آیند. تیزرهای موفق از نظر اتخاذ استراتژی بی نقص اند. دارای مفهومی خلاق هستند و از اجرای مناسبی نیز برخوردارند.
انتخاب قالب آگهی همچون انتخاب لحن و سبک آگهی، بخشی از استراتژی خلاق است. قالب های مختلفی وجود دارند که در تیزرها مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از تیزرها یک قالب مشخص و برخی نیز چند قالب را مورد استفاده قرار می دهند. آنچه مهم است باید قالبی را انتخاب کرد که بتواند به درستی پیام آگهی را انتقال داده و با بیننده ارتباطی نزدیک برقرار کند. انتخاب یک قالب به این موضوع بستگی دارد که چگونه و با چه هدفی می خواهیم از آن استفاده کنیم. قالبهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از قالب داستانی، نمایشی، تائیدی، طنز و فکاهی و …
آنچه مهم است انتخاب قالب درست برای آگهی تبلیغاتی و نمایش خلاقانه پیام است. یک تبلیغ دهنده موفق، هدف و مخاطبان خود را به دقت انتخاب کرده، پیام مناسب را در قالب مناسب تزئین کرده و با استفاده از تکنولوژی های مناسب نسبت به تهیه تیزر اقدام می کند. پس از آنکه تیزر تبلیغاتی تولید شد مورد آزمایش و تست قرار می گیرد. در این مرحله میزان اثربخشی تیزر تولید شده بر نمونه ای کوچک از مخاطبان مورد ارزیابی قرار می گیرد. بعد از رفع نواقص و تائید نهایی تیزر می بایست نسبت به انتخاب شبکه تلویزیونی و زمان پخش مناسب اقدام نمود. نهایتاً پس از خرید فضای نمایشی در شبکه تلویزیونی تیزر تولید شده به نمایش درخواهد آمد.
گزارش های میکر، شامل داده هایی از شرکت ویدیویی Unruly بود که نشان می داد رونق تبلیغات آنلاین برای مصرف کنندگان اصلاً جالب و شگفت انگیز نیست. 92 درصد از 3200 کاربر اینترنت عنوان کردهاند که قصد دارند از مسدودکننده های تبلیغات (ad blocker) استفاده کنند و 62 درصد مردم گفته اند که تبلیغات ابتدای فیلم موجب ناراحتی آن ها می شود. همچنین مطالعات نشان دادند که 81 درصد تبلیغات ویدیویی بی صدا هستند و برای آنکه صدا پخش شود، مصرف کنندگان باید روی آن ها کلیک کنند.

ویژگی های کلیدی تیزر تبلیغاتی

در بازارهای به شدت رقابتی امروز بسیار اتفاق می افتد که تیزرها و آگهی های تبلیغاتی جذاب و حرفه ای خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شده و عاملی برای جذب مشتری می شوند. تیزرهای ساخته شده باید به قدری جذاب و اثرگذار باشند که خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شوند،دراین قسمت به بهترین ویژگی های کلیدی تیزر تبلیغاتی اشاره خواهیم نمود.

ایده های مفهومی و خلاق: ساخت تیزر با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می شود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر اساس یک سناریو خلاقانه و حرفه ای ساخته می شود.
زیبایی و جذابیت های بصری و شنیداری: در ساخت تیزرها کلیه ی جنبه های زیبایی شناسی مورد انتظار در عمل محقق می شوند.
سرعت: سرمایه گذاری مناسب و شروع و تولید هم زمان چندین تیزر به مشتریان کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران داشته کنند.
مخاطب محور: این تیزرها با توجه به مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته شده و تلاش می شود تا از تمام عناصر و عوامل در دسترس برای گذر از ف=ی=ل=ت=رهای ادراکی مخاطب استفاده شود.
موارد استفاده فیلم ها و تبلیغات ویدیویی
  • پخش فیلم ها در نمایشگاه ها
  • کنفرانس ها و سمینارها
  • پخش در سالن های انتظار و استراحت سازمان
  • پخش در رسانه های تصویری عمومی و تخصصی به منظور تبلیغات
  • استفاده از فیلم ها به عنوان کاتالوگ های الکترونیکی معرفی محصولات و خدمات سازمان
  • تولید فیلم به منظور ارائه گزارش عملکرد سازمان
  • پخش فیلم در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهرها
  • استفاده در هتل ها و تالارها
  • استفاده در فیلم های آموزشی

در حالی که گوگل تبلیغات ویدیویی را تبلیغات نسل جدید اعلام کرد، شرکت Vibrant Media روی نسل جدید تبلیغات کار کرد و از سال گذشته چند روزنامه متعلق به شرکت Gannett به استفاده از تبلیغات درون متنی روی آوردند. ازجمله این روزنامه ها می توان به Indianapolis Star و arizonare public اشاره کرد. این شرکت تبلیغاتش را هر ماه در برابر دیدگان ۱۱۰ میلیون کاربر قرار می دهد و برای این کار از صفحات ۳ هزار سایت مختلف استفاده می کند.
سرویس تبلیغات ویدیویی ، جدیدتر است که به آگهی‎دهندگان، این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشن‎های گوشی‎های هوشمند نمایش دهند و در آخر به کمک یک تصویر نهایی، مخاطبان به هدف نهایی آگهی‎دهنده برسند. هدف نهایی مورد نظرشان، می‎تواند برندسازی، اطلاع‎رسانی و حتی نصب اپلیکیشن باشد.
کسب وکارها می توانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند. زیرا در این روش تبلیغاتی، تمام تمرکز و توجه مخاطب روی تبلیغ شما قرار می گیرد و نسبت به دیگر روش‎ها، نرخ تبدیلش ۳۰۰٪ بیشتر است. از سوی دیگر، بر اساس آخرین بررسی مجله فوربس روی این روش تبلیغاتی، تعداد نصب اپلیکیشن‎های موبایل به کمک این روش تبلیغاتی، ۲۰۰٪ افزایش یافته است.
 نظر شما درخصوص تبلیغات ویدیویی و تصویری چیست؟

فرصت های زیادی در فیلم و تصویر وجود دارد، اما چیزهایی هستند که شما می توانید تبلیغات خود را برای آنها انجام دهید و از سوی دیگر در مورد برخی چیزهای دیگر نمی توانید این کار را انجام دهید. تبلیغات تصویری تنها گاهی اوقات کار می کنند اما موبایل در هر زمانی کار می کند.
پاسخ
#2
[تصویر:  Internet-marketing.png]

یکی از بهترین روش های در زمینه تبلیغات انلاین امروزه استفاد از تبلیغات ویدیویی است. برای تجارت‌های مختلف در جهت دست یافتن به مشتری‌هایی که هنوز نتوانستند به آن ها برسند چیست؟ تزریق جلوه ‌ی شخصی و خصوصی مصرف ‌کنندگان به آن تجارت بسیار کارساز خواهد بود.تبلیغات معطوف به بستر فرهنگی، یعنی تبلیغ‌هایی که مصرف ‌کنندگان را بر اساس آنچه جست ‌وجو کرده بودند، هدف قرار می‌دهند؛ برخلاف تبلیغ‌های سنتی که بینندگان یک شبکه‌ ی به‌خصوص را خطاب قرار می‌دهند. طبق یک پژوهش جدید انجام‌ شده توسط شرکت بازاریابی رسانه‌ای IPG Mediabrands و شرکت فناوری شناسایی ویدیوی ZEFR، تبلیغ‌هایی که بافت اجتماعی مخاطب را در نظر می‌گیرند، اثر مثبت ‌تری روی بیننده می‌ گذارند.
ویدئوها قابلیت زیادی را در سرعت دادن به رشد و رونق شرکت شما دارند. اما این زمانی ممکن می شود که به تعداد مناسبی بازدید بگیرند! در این مقاله می خواهیم درباره ی سه راه موثر برای ترغیب مخاطب به تبلیغات ویدیویی صحبت کنیم که بازدید ویدیو های تبلیغاتی تان را در فیسبوک، توئیتر و یوتیوب افزایش می دهند.
تبلیغات ویدیویی فیس بوک
ویدئوها باید کوتاه باشند ، لازم نیست شما زمان زیادی از مخاطبان خود را تلف کنید ، و باید ساده باشند برای اینکه بتوانید به آسانی آنها را ایجاد کنید و در استراتژی بازاریابی آنلاین خود بگنجانید. اگر شما نیاز به یک کارمند حرفه ایی (گران قیمت) دارید تا برای پیام شما انیمیشن های سرگرم کننده ایجاد کند ، دیر یا زود شما مجبور به انتخاب خواهید شد تا بودجه بازاریابی خود را در یک هنر مقرون به صرفه تر استفاده کنید.
طول ایده آل یک ویدئو در فیس بوک ۲۱ ثانیه است. اگر شما می خواهید که ویدئوی عمیق تر و طولانی تری ایجاد کنید ، باید آن را به چند بخش تقسیم کنید و بصورت یک سری ویدئو ایجاد کنید.
بطور روزانه بیش از یک بیلیون نفر وارد شبکه اجتماعی فیسبوک می شوند. از طرف دیگر، آمریکائی ها بطور متوسط، روزانه ۴۰ دقیقه از زمان خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. این دو آماری که بیان شد؛ اهمیت زیاد تبلیغات ویدئویی فیسبوک را برای افزایش رونق کسب و کارتان نشان می دهد.
شما باید ویدیوی خود را مستقیماً ( از سایت خود و یا آدرس یوتیوب خود به اشتراک نگذارید!!!) در فیسبوک آپلود کنید. آپلود مستقیم ویدیوهای تان در فیسبوک فواید زیادی دارد که از جمله ی آن، پخش اتوماتیک ویدیوی شماست! فیسبوک بصورت خودکار ویدئوی شما را در صفحات دیگران پخش خواهد کرد که این اتفاق، بیش ترین نوع درگیر کردن افراد را داراست.
یکی دیگر از فواید ویدیوی تبلیغاتی فیسبوک، قابلیت هدف گذاری مخاطبان است. یعنی می توانید از لحاظ علایق، بازاریابی، لیست ها، جمعیتی و … آنها را تفکیک نمائید.
تبلیغات ویدیویی در یوتیوب
یوتیوب (YouTube) وب سایتی است که از سال ۲۰۰۵ آغاز به کار کرده است و هم اکنون مالک آن گوگل است. یوتیوب دارای چند ویژگی مهم است که آن را به وب سایتی یکتا در زمینه ویدیو تبدیل کرده است.
مهمترین ویژگی یوتیوب این است که قبل از ظهور این وب سایت، هیچ وب سایتی بر روی اینترنت وجود نداشت تا افراد بتوانند با کمترین دغدغه بر روی آن ویدیوهای خود را بارگذاری و از طریق آن کسب درآمد کنند.
علاوه بر این یوتیوب مکانی است که در آن نه تنها هر روز، بلکه هر ثانیه محتوایی جدید در حال تولید و عرضه است! آخرین ویژگی یوتیوب را هم می توان به امکان قابل تعمیم دادن آن در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی دانست. مثلا شما به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید یک تبلیغات ویدیویی در یوتیوب را بر روی پروفایل فیس بوک یا وبلاگ خود نمایش دهید.
در یوتیوب، هدف شما این است که سعی کنید ویدیوهایی که در گذشته آپلود کرده اید بازدیدهای بیش تری به دست بیاورند. بهترین های یوتیوب، ویدیوهایی هستند که در خاطره ها ثبت شوند! تبلیغاتی که افراد را متحیر کرده و یا احساس خاصی را منتقل کنند از جمله ی بهترین ویدیوها به شمار می روند.
در یوتیوب، شما بابت هر یک بازدید پرداخت می کنید. اگر کاربر گزینه ی Skip یا همان “رد کردن” را انتخاب کند (یعنی تبلیغات شما تماشا نشود!) شما چیزی پرداخت نمی کنید.در یوتیوب هم می توانید براساس کلمات کلیدی، علایق، جمعیتی و … هدف گذاری کنید.
تبلیغات ویدیویی ترویجی توئیتر
توئتر، پس از فیس بوک، دومین شبکه اجتماعی بزرگ دنیا محسوب می گردد که تا به امروز توانسته حدود پانصد میلیون کاربر را به خود جذب کند. اخیرا در کشور ایران هم توئیتر بسیار جا افتاده و افرادی که از اینترنت استفاده می کنند به این شبکه اجتماعی جذب شده اند. البته شبکه اجتماعی توئیتر به نسبت فیس بوک بسیار ساده تر بوده و بیشتر بر پایه توئیت کردن است. توئیت در حقیقت پست هایی کوتاه هستند که جمعا باید به صد و چهل کارکتر ختم گردند.
اگر کسب و کار شما بر پایه ی تولید نسل، قرار دارد تبلیغات ویدیویی در توئیتر می تواند از بهترین راه های درگیر کردن مشتریان موجود و آشناشدن مشتریان بالقوه با برندتان باشد.
در اینجا، شما براساس هر ۳ ثانیه ای که کاربر ویدئوی شما را در صفحه نمایش خود به صورت تمام صفحه مشاهده می کند پرداخت می کنید. توئیتر نیز به شما امکان هدف گذاری مخاطبان را می دهد. همچون: استفاده از کلمات کلیدی که در هر توئیت به کار رفته و یا جستجو شده، علایق، برچسب های وبسایت ها، رسانه، هدفگذاری تلویزیون (براساس برنامه های خاصی که مشاهده می کنند) و جمعیتی.
بهترین روش تبلیغاتی در توئیتر استفاده از سیستم تبلیغاتی این شبکه اجتماعی است که امکان آن برای کشور ما وجود ندارد ولی با استفاده از هشتگ ها، توئیت های جذاب و بوسیله به کارگیری یک کاور و عکس پروفایل مناسب، کسب و کار های معتبر می توانند میان کاربران این شبکه اجتماعی مطرح گردند.
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ارزش تبلیغات و راه حلی برای کاهش تعرفه تبلیغات tabesh 1 44 24-10-2016، 04:23 PM
آخرین ارسال: tabesh

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان