امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه شرکت خود را در شبکه LinkedIn معرفی کنیم ؟
#1
لینکداین با ۲۰۰ میلیون عضو ، حرفه ای ترین شبکه های اجتماعی از لحاظ کسب و کار و تجارت است. امروزه دیگر حضور در این شبکه برای هر فرد متخصص یک فرصت محسوب می شود. همچنین می شود گفت این فضای اجتماعی یک ویترین و راه تعامل پایه با مشتری ، برای معرفی خدمات و محصولات شرکت ها است. لینکدین برای آشنایی و ایجاد ارتباط  قوی تر شرکت ها با مخاطبان خود، ویژگی ساخت صفحات شرکتی (Company Page) را فراهم ساخته است. بهتر است بگوییم ساخت پیج شرکت شما در LinkedIn ضروری است و باید توضیحات و خلاصه ای از فعالیت شرکت خود را در آن انتشار دهید و جالب است بدانید تا به حال ۲ میلیون شرکت اقدام به ایجاد صفحه تجاری خود در لینکداین کرده اند ، پس شما منتظر چه هستید!

چه کسانی می توانند یک صفحه ایجاد کنند ؟
تمامی کاربران عضو لینکداین قادر به ساخت صفحه تجاری شرکت هستند اما باید قوانین زیر را رعایت کنند :
• عضوی از شرکت باشید و در قسمت پروفایل شخصی نیز این را مشخص کرده باشید.
• شما باید دارای یک ایمیل مرتبط با شرکت مانند info@companyname.com باشید که آن نیز در حساب شخصیتان تایید شده باشد.
• دامنه سایت و ایمیل باید منحصر بفرد برای یک شرکت باشد.
• دارای چند اتصال (مخاطب) باشید.
اگرشرایط بالا مهیا است برای شروع ساخت صفحه شرکت تان آماده شوید!
ابتدا وارد حساب کاربری خود در LinkedIn.com شوید ، سپس از نوار ناوبری بر روی گزینه Companies کلیک کنید.
در صفحه جدید از گوشه سمت راست گزینه Add a Company را انتخاب کنید.

[تصویر:  LinkedIn.com-2-saeed.jpg]

اکنون فرمی برای اضافه کردن نام شرکت و آدرس ایمیل شما نمایش میابد. با توجه به شرط های که ذکر کردم باید  یک ایمیل که مربوط به دامنه شما باشد وارد کنید. برای مثال ایمیل سرویس های جیمیل یا مایکروسافت معتبر نیست!

[تصویر:  LinkedIn.com-3-saeed.jpg]

اکنون نوبت به ویرایش و پیکربندی تنظیماتی مانند برند شرکت ، اطلاعات تماس و غیره است . همچنین می توانید یک حساب با سطح دسترسی معین به پیج را برای مدیران خود تعریف کنید .
ضمنا خواندن نوشته «۷ نکته مهمی که در هنگام بازاریابی در لینکدین باید رعایت کنید» به‌شدت توصیه می‌شود.
برای اعمال تغییرات بر روی دکمه Edit در سمت راست کلیک کنید. اطلاعات شرکت خود را در فیلد های مربوطه وارد کنید.من چند نمونه از آنها را نام می برم :
• اطلاعات تماس و آدرس شرکت
• اضافه کردن کاور و نماد مخصوص کمپانی
• جزیئات مربوط به فعالیت ها و خدمات شرکت
• تعداد کارمندان و تخصص های موجود
بعد از وارد کردن جزییات مربوط به هر بخش , گزینه “Publish” را انتخاب کنید.
تبریک میگویم! صفحه شرکت شما آماده شده است.

[تصویر:  LinkedIn.com-4-saeed.jpg]

چند پیشنهاد :
کارکنان خود را تشویق به دنبال کردن و برقراری ارتباط با پیج شرکت کنید.اگر کارمندان شرکت یا افراد مشغول در حوضه کاری شما در LinkedIn فعال باشند و هر کدام لینکی به صفحه شرکت بدهند در مدت کوتاهی در پروفایل کسانی که بدنبال محصول و خدمات شما هستند معرفی می شوید.
می توایند بخشی را برای ارسال نظرات و پیشنهادات در صفحه شرکت اضافه کنید تا همواره با مشتریان خود تعامل داشه باشید.
لینک یا نماد این صفحه را همانند دیگر شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس یا توییتر در وب سایت خود تبلیغ کنید.
امکان انتشار برگه های مختلف در این صفحه وجود دارد. برای مثال می توانید با برگه ای تحت عنوان استخدام به دنبال افراد با استعداد برای شرکت باشید.
علاوه بر اینکه خود در گروه های مختلف عضو هستید ،  یک نیزگروه تاسیس کنید و به صفحه شرکت لینک بدهید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان