امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکاتی در رابطه با میز اداری
#1
مهمترین آیتم دکوراسیون اداری و مبلمان هر شرکت و سازمان میز های اداری ،میز کارمندی ، میز کنفرانس و میز مدیریت می باشد.میز اداری و میز کارمندی باید با رعایت اصول ارگونومی طراحی و تولید شود.
انتخاب صحیح میز اداری برای شرکتتان به نوعی تضمین آرامش ، زیبایی و کارایی مبلمان اداری می باشد پس شایسته است در انتخاب میز های اداری شرکتتان وسواس بیشتری بکار برید چرا که سطح و کلاس بندی شرکت شما و همچنین بهره وری کارمندانتان بصورت مستقیم با میز های اداری ومیز های کارمندی مرتبط است برای انتخاب صحیح میز اداری ابتدا به رنگ دکوراسیون ، استاندارد ابعادی میز اداری ، قیمت و مدل میز اداری و متریال استفاده شده در تولید میز های اداری توجه کافی نمایید.
تعیین مرز بندی میان کارمند ها
مهمترین نکته درانتخاب میز اداری مناسب، تعیین مرز بندی میان کارمند ها میباشد. در دکوراسیون اداری باید به یک سری نکات مهم و کلیدی توجه کرد تا فضای کاری در شرکت , اداره و … دارای مرز بندی مناسب و قابل کنترل باشد.
میز اداری میبایست بگونه ای قرار بگیرد که اشخاص مافوق براحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کنند لذا میز اداری میبایست بگونه ای قرار گیرد که مدیریت به تمام میز های اداری احاطه کامل داشته باشد.
نکاتی درباره انتخاب میز اداری
درمقوله دکوراسیون اداری میبایست به برخی نکته های اساسی و مهم توجه نمود تا محیط کاری شرکت، اداره و … به یک مرز بندی خوب و مناسب برسد. دراین مقاله به معرفی و توضیح روشهایی برای انتخاب یک میز کارمندی مناسب و دکوراسیون اداری میپردازیم. امید به اینکه مقاله زیر کمکی در امر چینش و طراحی دکوراسیون اداری و میز کارمندی برای شما باشد.
نوع میز اداری
نکته بعدی نوع میز اداری است، در دکوراسیون اداری قرار نیست بزودی تغییر دکوراسیون داشته باشید لذا باید که میز اداری مورد نظر از ج-ن-S-یمرغوب داشته و با دوام ساخته شده باشد.
تعیین مرز بندی میان کارمند ها
مهمترین نکته درانتخاب میز اداری مناسب، تعیین مرز بندی میان کارمند ها میباشد. در دکوراسیون اداری باید به یک سری نکات مهم و کلیدی توجه کرد تا فضای کاری در شرکت , اداره و … دارای مرز بندی مناسب و قابل کنترل باشد.
میز اداری میبایست بگونه ای قرار بگیرد که اشخاص مافوق براحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کنند لذا میز اداری میبایست بگونه ای قرار گیرد که مدیریت به تمام میز های اداری احاطه کامل داشته باشد.
میزی را انتخاب کنید که موس به سادگی روی آن قرار بگیرد تا برای هر کامپیوتر نیازی به قرار دادن پد موس نباشد. برای انتخاب میز اداری مناسب باید پیش بینی درستی از وسائلی که کارمندتان قرار است استفاده کند داشته باشید چراکه برای هر پست و کار، فضایه متفاوتی نیاز است و میبایست میز خاص آن فعالیت را انتخاب کنید. برای جلوگیری از دیسک های کمر و پشت ارتفاع میز کار بسیار مهم است. سطح روی میز باید در حدود ارتفاع آرنج به هنگام نشستن صاف باشد.

چنانچه قصد شما بر این است که از ارباب رجوع در دفترتان پذیرایی شود، مناسب تر است که میز اداری را بگونه ای قرار دهید که قسمت جلوی میز در دید مستقیم میهمان باشد وبه قسمت پشت میز دید نداشته باشد.

میز کارمندی را نسبت به کاری که قصد انجامش را دارید انتخاب کنید. اگر که نیاز به فضای وسیع تری برای کار دارید مناسب تر است که میزی بزرگ را انتخاب کنید. اما میتوانید فضای کاری خود را با استفاده از کشوهای میز محدود کنید. به این ترتیب نیاز به استفاده از میز های بزرگ در دکوراسیون اداری شما کمتر میشود.

منبع : http://kalejchoubal.com/
طراحی سایت 
سایت نوین مارکتینگ

هدایای تلیغاتی
سایت کاوا ترسیم

پنل اس ام اس
فراپیامک
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقش مبلمان اداری در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری novinmarketing 0 40 21-06-2016، 10:15 AM
آخرین ارسال: novinmarketing
  دکوراسیون اداری و مبلمان اداری novinmarketing 0 23 17-05-2016، 10:34 AM
آخرین ارسال: novinmarketing
  انتخاب مناسب در خرید صندلی های اداری و مبلمان اداری novinmarketing 0 30 16-05-2016، 12:02 PM
آخرین ارسال: novinmarketing

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان